එය සති තුනකින් යාවත්කාලීන කිරීමක් නිකුත් කරන බවයි. මෙය ඔක්තෝබර් 23 පමණ වන බව අදහස් කෙරී - තවද එය කක්ෂයට යන අවසාන වෙනස් කිරීම (design ) සිදු කරනු ඇත.
නමුත් මස්ක් "ඉදිරිපත් කර ඇති දෙය ඇත්ත වශයෙන්ම කිසිදු වෙනසක් නොමැතිව V1.0 ලෙස කක්ෂයට පියාසර කරයි." ලෙස සඳහන් කරයි.
. මේ වසරේදී ස්පේස්එක්ස් විසින් ස්ටාර්ෂිප් හි සම්පූර්ණ ප්රමාණයේ මූලාකෘති ආකෘති සමඟ අඩි 500 “හොප් පරීක්ෂණ” දෙකක් සාර්ථකව නිම කර ඇත. නමුත්
අවසාන සැලසුම මත අපේක්ෂා කරන රැප්ටර් එන්ජින් හයක් මෙන්ම ෆ්ලැප්ස් සහ නොසෙකෝන්(flaps and nosecone) වැනි දෘශ්ය අමතර කොටස්ද නොතිබුණි.
සැප්තැම්බර් 26 වන දින මස්ක් නිවේදනය කළේ ස්පේස්එක්ස් විසින් ලබන මාසයේ “එස්එන් 9” මූලාකෘතිය නිපදවන බවයි. පළමු ගුවන් ගමන පසුව අඩි 50,000 දක්වා ළඟා වේ. ස්පේස්එක්ස් පූර්ණ කක්ෂීය ගුවන් ගමනක් ඉලක්ක කරන්නේ කවදාද යන්න පැහැදිලි නැත, නමුත් මස්ක්ගේ 2019 සැප්තැම්බර් ඉදිරිපත් කිරීමේ දී ප්රධාන විධායක නිලධාරියා පෙන්වා දුන්නේ මාස කිහිපයකින් කක්ෂීය ගුවන් ගමනක් පැවැත්වීමට තමාට අවශ්ය බවය.
මෙම හැකියාවන් සමඟ අන්තර් ග්රහ ලෝක ප්රවාහන ජාලයක් ස්ථාපිත කිරීමට ස්ටාර්ෂිප් භාවිතා කළ හැකිය. 2024 වන විට පළමු මිනිසා අඟහරු ග්රහයා වෙත යැවීමේපෘථිවියේ මෙන් ස්ථිර නගරයක් පිහිටුවමින් 2024 වන විට නගරයක් සැලසුම් කිරීම අරමුණ වේ.
ටෙක්සාස් හි බොකා චිකා පහසුකම් මධ්යස්ථානයේ පැවති මස්ක්ගේ 2019 සැප්තැම්බර් ඉදිරිපත් කිරීම මඟින් "ස්ටාර්ෂිප් එම්කේ 1" සම්පූර්ණ ප්රමාණයේ මූලාකෘතිය අනාවරණය විය.
තනි රැප්ටර් එන්ජිමක් ප්රවාහනය කළ කුඩා “ස්ටාර්හෝපර්” නෞකාව සමඟ ස්පේස්එක්ස් අඩි 500 ක් අහසේ “හොප් ටෙස්ට්” සම්පූර්ණ කිරීමෙන් මාසයකට පසු මෙම නෞකාව නිරාවරණය කරන ලදී. අවසාන නෞකාව සුපර් හෙවි බූස්ටරයක් සමඟ සම්බන්ධ වී පෘථිවියෙන් පිටවීමට උපකාර වන අතර එය අඩි 400 ක් පමණ උසකට ළඟා වේ.
අවසාන වශයෙන් ,
ස්ටාර්ෂිප් වරකට පුද්ගලයන් 100 ක් හෝ ටොන් 150 ක් අභ්යවකාශයට ප්රවාහනය කිරීම අරමුණු කර නිපදවන අතර . එහි පූර්ණ නැවත භාවිතා කළ හැකිනිමාවක් සහිතය , දියර ඔක්සිජන් සහ මීතේන් භාවිතා කරන රැප්ටර් එන්ජින් සමඟ බලගන්වා ඇති අතර එයින් අදහස් කරන්නේ ගගනගාමීන්ට අඟහරු වෙත පියාසර කළ හැකි බවත්, ග්රහලෝකයේ සම්පත් උපයෝගී කරගනිමින් ඉන්ධන නැවත පිරවිය හැකි බවත්ය.
No comments:
Post a Comment